Pages

Sunday, September 2, 2012

Měsíční chvástačka - Srpen

Mesačná chvastačka je meme stvořené Judit.
Úkolem je představit knihy, které vám za daný měsíc přibyly v knihovničce a může jít o knihy co jste:

  • koupili
  • dostali jako dárek
  • vyhráli
  • dostali ke zrecenzování

Za tento měsíc jsem si koupila pouze 2 knihy:

HP: Filmová kouzla - Od tvůrců oslavované filmové řady
Neautorizovaný lexikon HP - Steve Vander Ark

Tento měsíc byl u mě ve znamení Harryho Pottera. :D Lexikon jsem koupila jen za 49kč v levných knihách a Filmová kouzla jsem koupila o 60kč levněji... :)

Recenzní výtisk, kniha ze soutěže & postcard:

Dvě zrcadla - Karolína Limrová
Postcard Skylark od Maegan Spooner

RC mezi láskou a smrtí jsem dostala od Knižního klubu a tímto jim moc děkuju za to, že jsem si knihu mohla přečíst v předstihu. Vyhrála jsem ji na jejich fb stránce. :)
Moc děkuji laurdes za knihu dvě zrcadla, kterou jsem u ní vyhrála v červenci. :) Už se těším až si ji přečtu.
Za podepsanou postcard Skylark od Meagana Spooner jsem hrozně ráda. Udělalo mě to velkou radost a doufám, že si někdy v budoucnu přečtu i knihu.

...


Celkem mám tedy 4 nové knihy a jednu podepsanou postcard. Tento měsíc byl na zakoupené knihy docela chudý (ikdyž teda Filmová kouzla stála docela dost). Snad se to příští měsíc zlepší.

No comments:

Post a Comment