Pages

Tuesday, July 17, 2012

Review: Zavržený

Název série: Zavržený
Díl: První
Autor: Becca Fitzpatrick
Vydavatel: Egmont
Vydáno: 2010
Stran: 368


Anotace:
Patchovy oči připomínaly černé hvězdy.
Bral všechno a nedával nic. Ne že bych o něm chtěla vědět víc. Nelíbil se mi zvnějšku a pochybovala jsem, že by se mi zamlouvalo, co se skrývá uvnitř.
Tedy, to není úplně přesné. Zvnějšku se mi líbil hodně.
Dlouhé, silné paže, široká, uvolněná ramena a úsměv zpola hravý, zpola svůdný. Cítila jsem, že mě neodolatelně přitahuje, a sama sobě jsem přestávala rozumět.
Nora Greyová je svědomitá, chytrá a rozhodně nemá ráda riziko. Jenže se zamiluje do Patche a to je její první chyba. Patchova minulost je totiž všechno, jen ne nevinná. A nejlepší, co kdy udělal, bylo, že se zamiloval do Nory.
Seznámili se na hodině biologie a Nora chce jediné – držet se od něj co nejdál. Jenže jak se zdá, Patch je vždy o dva kroky napřed. Dívka na sobě cítí jeho pohled, i když Patch není nablízku. Cítí jeho přítomnost, i když je v pokoji sama. A když své okouzlení nedokáže déle tajit, vyjde najevo, kdo Patch ve skutečnosti je a proč ji vyhledal. A za všemi otázkami, které se dotýkají jeho minulosti, si Nora a Patch mohou navzájem položit jen jedinou: „Jak hluboko dokážeš padnout?“

Četla jsem: 1 den

Můj názor:

První díl ze série o Noře Grayové a tajemným padlým andělovi Patchovi. Trošku mě to připomínalo Twilight. Zakázaná láska, seznámení na biologii... Přišlo mě to celé takové pomatené, hlavně na té atrakci. Mezi hlavními hrdiny to pěkně jiskřilo. Ale čtivé to bylo přečetla jsem to ani ne za jeden den.

Nora je taková normální holka, kterou najednou chce někdo zabít. Má nejlepší kamarádku Vee, která je taková trochu trhlá. S Patchem jak už jsem psala se seznámila na hodině biologii. Přistěhoval se, Nora o něm moc nevěděla, protože je to takový tichý a tajemný kluk, který se s nikým nebaví. No mají se dozvědět něco o sobě což se ukazuje jako problém, protože jí Patch nic moc nechce říct. Zato on o ní toho ví až moc. Noru to k Patchovi přitahuje, ale taky se ho bojí, je v něm něco temného. Při cestě autem z knihovny ji někdo málem zabije a ona má podezdření, že za to možná může Patch. Jede spát k Vee a zjišťují co se autu stalo, jenže po rozbitém předním skle od toho chlápka není žádná památka a Nora neví co si o tom všem má myslet. Navíc Patche potkává snad všude kam vleze jako kdyby jí špehoval.
Seznamuje se i s novým klukem ze školy Elliotem a jeho kamarádem Julesem, kterej je opravdu divnej, na tom klukovi mi prostě něco nesedlo.
Knížku jsem poprvé četla asi před rokem, možná ještě později a co si pamatuju, tak moje první reakce z knížky byli zmatené. Podruhé už to bylo lepší. Obálku to má opravdu pěknou i každá nová kapitola byla pěkně provedená. Knížce bych dala 3.5 hvězdičky možná i víc. Prostě v něčem mě to přišlo podobné jak Twilight, ale stejně se mě to líbilo.

No comments:

Post a Comment