Pages

Saturday, July 7, 2012

Review: Andělé smrti

Název série: Mediátor
Díl: Třetí
Autor: Meg Cabot
Vydavatel: Knižní klub
Vydáno: 2005
Stran: 200



Anotace:
Další pokračování veleúspěšné fantasy pro děti. Duchové nejsou pejsci, nepřiběhnou na zapísknutí. Jenomže čtveřice mladých úspěšných maturantů, kteří minulou sobotu večer sletěli po srážce s jiným autem ze skalisek Big Sur přímo do Pacifiku a teď čekají na lístek do nebe, má na věc jinačí názor. Jejich snobská budoucnost je v tahu a vztek jimi cloumá do té míry, že se svému vrahovi hodlají pomstít metodou oko za oko, zub za zub. Susannah Simonová, která má coby krotitelka duchů na starost kalifornské město Carmel-by-the-Sea a přilehlé pobřeží, pochopí, že s touhle partičkou rozzuřených andělů bude hodně těžké pořízení, dokud nedojdou klidu a míru...

Můj názor:



Třetí díl o mediátorce Suze a Jessem ,který je duch a straší v jejím pokoji, kde také zemřel. Jelikož jsem druhým díl četla asi před rokem a půl, tak už jsem si toho moc nepamatovala (ta pamět ;D), ale po několika
stránkách už jsem zase věděla o co go. Co mě trochu zarazilo byl ten překlad, který je takový nespisovný
(např. je mi to buřt – to mi utkví ještě dlouho v paměti :D). Suze je taková normální holka až na to, že je mediátor (ten co dokáže mluvit s duchy a pomáhá jim na cestě dál). Suze jsem si hned oblíbila. Ano duch Jesse… tak toho kluka fakt miluju. Takový kluci už asi vyhynuli ;D…
 K Michaelovi (což je kluk, který si myslí, že je do něj zamilovaná Suze po tom co mu zachránila několikrát život) bych řekla to, že jsem si už od začátku myslela, že to nebude zrovna hodný chlapeček jak se tvářil no udělejte si na něj názor sami ;). Duchové umřelých studentů byli teda pěkně naštvaní a když málem uškrtili Suze... brr… Jesse zase všechno napravoval. :)

Obsah[Možné spoilery!!]
[ K Suze přijíždí její kamarádka Gina z New Yorku, která má zrovna jarní prázdniny. Když jsou na pláži Suze potkává 4 duchy, kteří zemřeli minulou noc srážkou s autem. Zjišťujeme, že v druhém autě byl Michael Meducci což je looser z její třídy. Suze mu opětovně pomůže a on za ní začíná dolízat, protože si myslí že se 
do něj Suze zamilovala. Duchové ji málem zabijí ve vodě. S otcem Dominikem a Jessem se jdou podívat na místo činu, protože si myslí, že se ta srážka nestala náhodou. Přichází k duchům a Suze si snima zrovna přátelsky nechce popovídat, tak se toho ujímá Jesse a zjišťuje, že Michael není takový neviňátko a že je 
zabil právě on, kvůli tomu že jeho sestra je v kómatu po pádu do vody, když byla opilá a dává to za vinu zrovna jim, že ji tam pustili. Poté dokonce chce zabít i Mimoňa (bratra Suze) a málem přitom zabije i ji. Suze se do toho pouští sama a jede s Michael, kde jí pak pomáhá Jesse s velmi rozzuřenými duchy. Nakonec Michael je zadržen a vše dobře dopadne. ]

Dala bych 5 hvězdiček. Četlo se mě to dobře, vtáhlo mě to do děje, škoda jen toho překladu. Hlavní postavy jsou mi sympatické. Bylo to vtipné a měla jsem to za den přečtené. Přemýšlím, že po přečtení téhle série bych zkusila i jiné knížky od Meg Cabot. :)

No comments:

Post a Comment